keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Mausteiset terveiset..


Sain ihania mausteita testattavakseni uuden Yhteistyökumppanini kanssa Yrttipaja sieltä kotisuomesta. Ja arvatkaa olenko näitä jo nuuhkinut ..miten voikin mausteet tuoksua näin hyvälle?? Eihän näitä raaskisi mihinkään käyttää, vain nauttia näiden hyvästä, voimakkaasta ja minulle tärkeästä tuoreesta aromista!

Ja ilman lisäaineita! Olen sen verran jo herkistynyt jos millekin aineelle että en käytä enää muita kuin juuri luonnon tuotteita. Ja olen iloinen että sain samoja arvoja rakastavan yhteistyökumppanin ja yrttejä joihin olen hullaantunut jo vuosia, eikä se hulluus ota laantuakseen :) Eli muitakin postauksia on tulossa heidän ihanista tuotteistaan!!


Teen paljon erilaisia laatikkoruokia, keittoja, pataruokia ja uunijuureksia joten tämä Juuresmauste on todella hyvä valinta siihen ja näihin se on tarkoitettukin sekä sosekeittoihin. Ja tämän mausteen puhtaat aromit pääsivät kyllä hyvin oikeuksiinsa.

Ja mikä parasta tässä ei ole suolaa! Sitä en todellakaan kaipaa lisänä ruokiini.  Moniin maustesekoituksiin sitä ikävä kyllä lisäillään ja lisäaineita, säilyvyysaineita jne.Tämä mauste sopii siis lapsillekin lisäaineettomana ja puhtaana luonnon tuotteena.

Tässä ovat näitä ihania kuivattuja yrttejä joita tämä Juuresmauste sisältää

Kirveli
Meirami
Timjami
Kynteli
Sitruunamelissa
Salvia                       eli oikein maukkaita yrttejä kaikki.!

Itsekin näitä kuivattelen, tänään juuri laitoin salviaa, sitruunamelissaa kuivumaan. Mutta teen niistä teetä. En tee maustesekoituksia, saan näitä niin edullisesti ostettua ja tiedän näiden olevan puhtaita ja minulle hyväksi. Eikä minulla ole paikkojakaan kaikkia kuivatella.

Yrttipajalta on tulossa pian uudet kotisivut. Linkitin vielä heidän vanhalle sivulle, jos haluat pääset sinäkin ostoksille. Ja jos ei nyt jostain syystä ostokset suju, minun kauttanikin se tilaus onnistuu. Ei muuta kuin yrttien nimet ja määrät vain esiin ja muu henk.koht tieto, tosin sähköpostiin ei tänne :) Heillä on paljon muitakin ihania tuotteita.

Ja lisänä Sipulisekoitus, tämä sopii sitten jokapaikkaan, heillekin joka ei sipulista tykkää, eli lapsille. Muistan itseni nuorena :) Itse en aina tykkää palasista joten tämä hienonnettu seos on todella hyvä valinta.

Purjosipuli, sipuli, ruohosipuli ja aivan ihana tuoreen sipulin aromit!

Olen erittäin tyytyväinen näihin molempiin ja suosittelen sinullekin, puhdasta luonnosta!

Hyvää tuotetta mainostan ja testaan mielelläni, tämähän on ilo minulle!









1 kommentti: