maanantai 9. toukokuuta 2016

Shampoota ja saippuaa


Nokkoshampoo on juuri minun päänahalleni tehty.  Mieto ja miedosti tuoksuvakin. Sillä omaan erittäin ongelmallisen päänahan. Ja olen muuten kokeillut jokusia tuotteita ehkä tulen edelleen kokeilmaankin mutta nyt ainakin tämä sopii ja tuntuu hyvälle.  Löysin tämän sattumalta eräästä pienestä luonnonkosmetiikkakaupasta  ja samlla löysin ihania saippuoitakin.

Tuo pallo on kylpyveteen, se pehmentää ihoa ja tuoksuu aivan upealle. Ja liotin sillä jalkojani sillä on taas paljaiden jalkojen aikaa.Sekä saippuapala on normaaliin pesuun. Olen siis saippuafani ja varsinkin käsintehdyille!

Mietin itse tehdä koivunlehdistä huuhtelua päänahkaani mutta kokeilen tämän ensin. Ja ainakaan vielä ei päänahka kutia!! No omistan hiuksiakin ihan vaikka muille jakaa, sillä luonnonkiharat ovat myös joskus rasittavia!

Suomessa näkyi olevan erilaisa nokkosshamppoita kun täällä mutta kannattaa kokeilla luonnonkosmetiikka jos on ongelmia ihonsa kanssa. Käsintehdyt saippuat ovat paljon pehmeämpiä kuin teolliset. Ainakin itse niistä tykkään ja sopivat minun ihotyypille.



4 kommenttia:

  1. Nokkonen se on oikea ihmeaine. Voi käyttää shamppoosta lettuihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enkuli, niin on. Tein kerran nokkospihvejä oli muuten hyvää :)

      Poista
  2. Minulla loppui juuri Yves Rocherin nokkosshampoo, se toimi kivasti kutiavaan päänahkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä olen saanut myös itse apua ja nyt haluan myös kokeilla itse tehden shampoota...saas kattoo miten akan käy :)

      Poista