maanantai 18. huhtikuuta 2016

Täällä on myös henkiseen hyvinvointiin liittyvää asiaa



Täällä on myös henkiseen  hyvinvointiin liittyvää asiaa. Kun sekin sattuu minua kiinnostamaan. Ihminen voi paremmin kun huomioidaan kokoihminen. Ei henkinen hyvinvointi ole vain oppimista lukemalla se on myös asenteisiin katsomista, se on itsensä tutkistelua avoimesti. Se voi olla pienien asioiden muuttamista itsessä, se voi olla näkemyksien avartumista j ausein juuri ulkopuolinen ihminen osaa antaa ne eväät joilla eteenpäin mennä.
Täällä en anna mitään vaatteisiin tai ulkonäköön liittyivä ohjeita, en todellakaan ole niissä mestari. Mutta osaan ammattini kautta auttaa muissa ongelmissa.

Olen lökövaatteissa viihtyvä multasormi ja näkisittepä kun innostun maalaamaan, koko tienoo on sotkuinen. Ei minusta ei saa muotitietoista mutta viihdyn näin. Ja jaan myös teille sitä osaamista joka minulla on. Lisää infoa minusta löytyy kotisivuiltani!

Olen järjestänyt muutamia nettikursseja ja nyt on taas aika uuden pitoon. Joten poikkea kotisivuillani jos olet kiinnostunut.

Aiheena......"Miten löydän itsestäni voimaa jaksaa arjessa" tämän teeman alle voi liittää monia asioita, mikä on itselle ongelma alue normaalissa elämässä, sitä käsittelen kurssillani. Ja uskon että sen lopussa osaat jo nähdä selkeemmin itseesi.

Klikkaa kotisivuilleni tästä ja tule mukaan vielä on muutama paikka vapaana, sillä en pidä isoa ryhmää kun haluan tehdä siitä henkilökohtaisemman juuri sinulle!

Jos olet kiinnostunut kurssistani Minä ja Intuitio laita kommenttia, sillä olen sitä rakentamassa. Kiva aihe ja suosittu!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti